tirsdag 22. september 2009

Bjørnstølen

Bjørnstølen er stølen som høyrer til garden der mor kjem frå, og er geografisk plassert i fjellet mellom Nesttun og Os, utanfor Bergen.

Har mange gode minner herifrå. Som regel var vi oppom ein tur, når vi var hos bestemor på sommarferie.
Til helga skal eg ein tur til Bergen og omegn, og har lenge hatt lyst å ta turen opp i fjellet.
Regn, vind, lågtrykk på lågtrykk er meldt, difor er har vi avlyst den planlagde turen til Bjørnstølen.
Eg minnast siste turen opp dit, ein dag i mai 2005.
Det var kaldt, på veg oppover kom regnet, som etter kvart gjekk over til snø.
kaffivatnet henta vi bekken

grillpølser var med i sekken....
det var ikkje enkelt å få fyr på bålet under desse forholda...
ein regnjakke måtte til, for å halda den verste nedbøren borte

pølsene vart varme tilslutt, men gjorde ikkje store varmen i kalde turgåarar

som støler flest, har og denne stølen utedo
- vakkert plassert i ly av fjellet

den aller beste utsikten har ein med dodøra open...
på fine dagar kan ein sjå til havet...

Bjørnstølen er ein vakker plass på sommarstid
men og ein kald og fuktig plass på regnfulle dagar, med lågt skydekke...

Eg får nok heller satsa på ein tur til sommaren, når ein kan sitja ute og nyta varmen og utsikten...

9 kommentarer:

  1. Nydeleg bildeserie frå Bjørnstølen!

    Ha ein fin kveld :)

    PS. Formen er ikkje heilt på topp, men eg har iallefall vore på jobb idag ;)

    SvarSlett
  2. Dejligt at kurset gik godt og jeg giver dig ret i, at sommeren vist bedst egner sig til den tur. Dejlige billeder :-)

    SvarSlett
  3. Et herlig sted du viser bilder fra.
    Kan godt forstå at det er best å gå dit en gang med litt fint vær.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett
  4. Hei og tusen takk for gratulasjonen! For en flott plass Bjørnstølen:) Minner meg om da vi var på besøk til Bestemor som var budeie i mange år. Og da jeg sjøl var budeie. På utedoen der på setera, så vi helt til Jotunheimen!(setera lå mellom Gausdal og Tretten) Gode minner.

    Ha en flott dag:)

    SvarSlett
  5. Rigtig skønne billeder og et dejlig indlæg om sommerferie med din bedstemor

    SvarSlett
  6. Tusen takk for gratulasjonar og helsingar hos meg!

    Flotte bilder du viser, i dag som alltid!!

    Ha en fortsatt fin dag/kveld!!

    SvarSlett
  7. Så mange flotte bilder du har her på bloggen. Tok meg en snartur innom etter tips fra Marie. Hører at du skal møte henne snart og du kan bare glede deg :)

    SvarSlett
  8. Så nydelig et sted.
    Jeg må se om jeg ikke finner eksakt hvor dette er. Fikk lyst til å ta en tur :-) men helst i sol og finvær.

    SvarSlett
  9. Takk for kommentar på min blogg. Ja nå skal jeg klare å finne fram. Hadde nå bare dettte været bedret seg litt.... Huff, sånn som det regner. Vel, det får bli blogging i dag :-)

    SvarSlett