søndag 2. februar 2020

Nærland strand 02.02.2020

Sola er på vei ned i havet,
då eg når stranda.
Skyene er i ferd med å samla seg,
framfor sola...
Mange har funne veien til stranda i dag,
både to og firbeinte
 fine skyfasonger dekker deler av sola
 med eitt kjem denne karen springande,
stopper opp, kikker på fotografen,
og spring raskt vidare
 ein må vera rask i vendinga,
om ein skal få bilete av sprekingen
 han spring eit stykke langs sjøen,
før han brått set kurset ut mot bølgjene
 igjen studerer eg bølgjer, skyer og himmel
 himmelen tek på seg eit kåpe utan så mange farger i kveld
Ha ein fin kveld,
der du er.

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder! Jeg sier det igjen: Det er så artig å se bilder fra kysten.
    Her er det kaldt i dag. Fyrer med bjørkeved og baker brød. Snø har vi også og skiløype rett utafor stuedøra. Akkurat slik vi liker vinteren her.

    God uke videre fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar.
      Av og til kunne eg og tenkt meg skikkelig vinter. Eg tykkjer det at er så friskt og fint med kvit snø og kalde grader. Minner om snø som knirker kjem fram.
      God veke til deg og.

      Slett