mandag 24. februar 2020

Rusletur på Nærland/Håtangen

Her har vore torm på storm
regn i store mengder
men i dag
vindstille, mildt og vårlig
 endeleg vær for å teste mitt nye kamera..
 eg knipser i alle retninger,
prøver nye innstillinger osv
 det er litt arbeid,
å bli venn med sitt nye kamera og innstillinger
eg møtte fleire på min vei,
som var ute i same ærend
gildt å drøsa litt med andre turgåarar/fotografer
 fine skyer
 fugler og ender som letter frå vatnet
 eg gler meg til tida som ligg framfor
over alt som skal spire og gro
 når landskapet vakner
og vert farga av vårens store endring
kor veien går vidare
kor mine føter fører meg hen,
ja, det vil bare tida vise...
Ha ein fin dag der du er.

1 kommentar:

  1. Det ser ut til at du og kameraet har blitt venner allerede. Som jeg har sagt mange ganger før er det alltid kjekt å se bildene dine!

    Klem

    SvarSlett