onsdag 15. april 2020

sykkelturer i bygda

Påskeveka kom med vær av alle slag.
Enkelte solskinnsdager, med sterk eller litt mindre vind
andre dager var grå, våt og vindfulle.
når vinden ikkje var for sterk,
var eg ute på sykklen,
på grå og vindfulle dager vart det mest inneaktiviteter.
 å sykle slik rundt i bygda,
gir meg mulighet til å sjå mange ting,
som ein vanlegvis bare køyrer forbi.
 Nærland
 eg stopper der det passer,
dreg fram kameraet og finn mange fine motiv,
 denne runden nedom sjøen
er eg veldig glad i.
Denne dagen vart turen turen litt kortare enn planlagd,
då vinden auka på undervegs.
 Selvåg, ei lita strand mellom Nærland og Hå
 Håtangen vart siste stopp denne dagen.
 Dagen etter var det fint og nesten stille frå morgonen av,
men som dagen før,
auka vinden på utover dagen, og undervegs på min runde
 Ved Køhlerpavljongen
 eit flott tun, 
der vertskapet tek vare på gamal historikk,
bygningar, samt driv med rabarbra, saft/gløgg mm.
 sjølve Køhlerpavljongen bruker dei til
festligheter, utleige til selskap.
historien om bygg og folk på bruket,
kan du få fortalt av vertskapet.
 Neste stopp er Kviamarka ved Jærmuseet
Hanaberget med rester av kanonstilling frå 2. verdenskrig
 Hanabergsmarka/Kviamarka er eit mykje brukt turområde
 tett ved Jærmuseet er det raste plass innimellom trea

 denne dagen vart eg gjort oppmerksom på denne mannen i treet
 eller tremannen om du vil
 ein må stå ein bestemt plass/retning for å få auga på mannen
 I bakgrunnen kan ein skimte toppen av Jærmuseet,
veien vidare går gjennom området til Jærmuseet
 seinare har det blitt mest inneaktiviteter.
Det er lova sol og mindre vind framover,
då vert det nok fleire turar på to
føter eller hjul.

1 kommentar:

  1. Det er altså flere som har hatt mye vind i påska! Her hadde vi kun en dag uten sterk vind, og da ble det skitur på fjellet. Nå er det imidlertid knallvær, og vi kan nyte vårskiturer dag etter dag....

    Interessant sykkeltur med fine bilder! Jeg har også funnet fram sykkelen, og nå er det plutselig sesong for alt.

    God, ny uke til deg!

    Klem

    SvarSlett