onsdag 13. mai 2020

Heima på Bø 13.05.2020

Endeleg har fått heim eit etterlengta nytt objektiv.
Eg hadde eit tilsvarande, som ikkje ville samarbeide meir,
Eg måtte bare ut og teste det nye objektivet.
 eg rusler på eigne tufter
på traktorveg og sti
langs steingard
åker og eng
sol og skyer
her på våre tufte, for første gong i år
haurde eg vipeskrik og såg viper som fauk opp 
 bonden har sådd i åkeren
somme stader er dei første grøne spirene å sjå
 skyer er alltid like spennande
form og farge endrer seg heile tida
 det gamle treet held seg oppreist enno,
kun ei grein eller to har knekt i alle vindane
som har feia over Jæren siste året
 den gamle kyrkjegarden 
eit motiv eg aldri går lei
 første biletet med nytt objektiv...
like utanfor fotobutikken i Stavanger
eg måtte jo bare gjera ein test.
Ha ein fin kveld, der du er.

2 kommentarer:

  1. Du er flink til å finne motiver, og jeg liker å se! Veldig fine bilder denne gangen også!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett