søndag 17. mai 2020

Rogaland Arboret

Eg har funne veien til Rogaland Arboret,
litt vind og gråe skyer
med innslag av regn og litt sol
 Andre hadde og funne veien hit i dag,
eg såg ikkje så mange,
haurde mest lyden av store og små
 her var fint å sitje ned
kjenne roen senke seg og la tankane fly
 ei stokkand kom nærmare og nærmare
kikka på meg lenge og vel
kanskje det pleier å vanke litt mat når nokon sit på denne benken
 fargane vart litt prega av grått drag i lufta og litt regn
 eg kom hit med tanke på blomstring i rodondendrondalen..
det var fleire enn eg som vart litt skuffa,
det var kun eit par tre som det var blomar på
 det har nok vore litt for kaldt,
men med eit par dager med varme,
så er nok alle i full blomst.
ein fin rusletur blant blomar, busker og tre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar