lørdag 20. november 2021

Snø og vinterlys i Eiby

Eiby var min base i Alta.
ei lita grend eit stykke utanfor sentrum.
Med lysløype og skogsveier rett utanfor døra,
er dette ein perfekt plass for den som liker å gå på tur
eller andre aktiviter
gamlefar i treet
eg rusla rundt mellom snøbyger,
og fekk eit lite streif av på min veg
tidleg morgon
meir snø har kome,
og meir er i vente



for ein Jærbu som ikkje er vant med slike forhold,
er dette flott å få oppleve
stillhet, ro
vindstille
 og litt snødryss innimellom 


rognebær med vinterhue på








Fine vinterdager i nord

2 kommentarer:

  1. Takk for fine vinterbilder...gleder meg til snøen, selv om jeg må vente lenge. Sist vinter var det 4 uker med snø på ski og noen dager å se på ... det hvite med det blå er så vakkert :-)
    Nå har vi grå her hos oss, ingen sol i sikte, det er gjemt bak grå skyer ...
    Hilsen deg... til fine vinterdager i nord.

    SvarSlett
  2. Dette er omtrent slik i har det her i dalen. Hurra for dette landet vårt som viser så mange ansikter!

    SvarSlett