fredag 22. april 2022

Mildevågen, Store Milde

For eit par veker sidan,
hadde eg eit ærend til Milde..
Her var eg ofte i barneåra,
og har mange gode minner herifrå.
Eg må alltid ein tur nedom Mildevågen,
uansett vær..
Eg var heldig og fekk litt solskin 
akkurat den stunda eg var der
Det regna/snø godt både før og etter
Mildevågen er ei lita småbåthavn,
i tidlegare Fana kommune(nå Bergen)
det er stille på land og sjø..
naust og båter speglar seg så fint i vatnet

gammel naust
ein gong i tida (når eg var lita jente)
var dette landhandel
nausta ligg på rad og rekke
eg har vore mest i det naustet utan farge
generasjonen over meg,
som fram til no har teke hand om dette naustet,
er fått nokre år på nakken,
og treng hjelp til å kome seg i båten
gammelnaustet - gode og gamle minner dukkar opp

Mildevågen går ut i Fanafjorden
Gamalt tun på Store Milde
Her besøkte eg bestemor, tante og onkel
mang ein sommar, i barneåra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar