onsdag 20. april 2022

Risaskogen

Endelg kom våren med så pass varme,
at eg kunne starte sykkelsesongen...
Det var fint å fare avgårde på to hjul igjen,
og nå litt lenger enn det eg klare på to bein...
Dagens mål var Risaskogen,
på leit etter kvitveis og kusommar (kusymre).
Det var kvitt i kvitt av kvitveis, på heile skogbotnen
Trea er framleis snaue
enkelte tre hadde fått grøne blad
skogbotnen baud og på fleire slag grøne blad
grøne knopper på andre tre
her og der fann nokre få kusommar
ein av dei finaste vårblommane tykkjer eg



kvitveisen lyser opp i tuer og enkle blommar
Risabekken renn stille

det gamle kvernhuset
Sola varma godt her inne mellom trea,
fuglane sang og kvitra,
bekkebrus
stillhet og ro
Ein fin vårdag i den vesle skogen på Risa
 

4 kommentarer:

  1. Koselig med vårblomster! Mine favoritter er snøklokker og kvitveis. Her går vi fortsatt på ski i nydelig vårvær. Men får vel snart finne fram sykkelen. Og så venter vi på regn, for det er så tørt her. Men nyter finværet også......

    SvarSlett
    Svar
    1. Regn har vi hatt lite av her og... Bøndene skrik nok snart etter litt regn til ny sådde åkrer
      Vi andre syns det er godt med litt varme, etter ein lang kald periode, med mykje vind

      Slett
  2. Og så fandt jeg ud af at kvitveis er anemoner på dansk. Tak for de skønne billeder

    SvarSlett
    Svar
    1. :D bare hydggelig å dele det jeg opplever på min vei

      Slett