søndag 13. september 2009

søndag kveld...

Ei lang arbeidsveke er unnagjort, og nå i ettermiddag har eg teke livet med ro.

det har vore ein flott solskinnsdag
no i kveldinga stilna vinden og eg tok meg ein luftetur i hagen.
der ein enno kan finna små fargeklatter
jordbærplanten har visst teke feil av årstida

eg har ikkje så mange blomar å visa på, det meste forsvann under den store endringa
- men tagetes fekk stå i fred


hugsar ikkje navnet på denne blomen

ringblomeknopp på veg til å springa ut....

I morgon har eg fri, og håper på same fine veret...
etter eit lite uhell på arbeid her i veka, der eg fekk påført nokre sår, så vert det ikkje bassengtreningar i morgon
- men ut på tur skal eg......
Ha ein fin søndagskveld!

3 kommentarer:

  1. Ja du har fortjent å slappe av lit i dag etter ei tøff arbeidsuke.
    Godt å ruse litt undt å se på dei flotte fargene i naturen nå. Vi har vært på motorsykkeltur i dag. Det er klar og fin luft ute, og det begynner å bli flotte høstfarger noen steder. Herlig.
    God tur i morgen :)

    SvarSlett
  2. Fin søndag til deg og, og god tur i morgen.
    Jeg skal også starte morgendagen før jobbeøkt med en spasertur. Det er deiligt det.

    SvarSlett
  3. Godt at slappe af efter en hård arbejdsuge...På dansk hedder ringblommeknop, morgenfrue...

    SvarSlett