mandag 23. april 2012

Kveld ved sjøen

Etter at det hadde regna heile dagen,
vart det litt sprekker i skylaget i kveldinga.
Eg tok meg ein tur til sjøen.
Det var nesten ingen vind, bølgjene slo roleg mot land,
det var godt å rusla langs sjøen og kjenna roen og stillheten som var.
Svanene heldt fortsatt til i enden av Nærland stranda
 - somme var i gang med finpussing av fjærdrakta,
 - to dreiv på med eit rituale/dans, 
dei vart stadig avbrotne av ein tredje, som ville vera med på dansen.
Det var fredfullt å stå der å sjå på svanenes gjeremål og dans.
 - eg rusler vidare til neste strand, Selvåg
 - før eg snur og går tilbake langs bondens mark
 - mørke skyer kom sigande - og tilslutt regnet
 - ein stor flott regnbue viste seg på himmelen
 - eg ser kor regnbuen endar - men eg fann ikkje skatten...
 - eg er snart tilbake til utgangspunktet
 - ein fin tur, der naturen var prega av stillhet, fred og ro.

5 kommentarer:

  1. Great shots Ruth.....lovely swan pictures.

    greetings, Joop

    SvarSlett
  2. Posiblemente no fueran pareja de años y el otro buscara pareja también y compitiera... Los cisnes son de una sola pareja para toda la vida... esto tengo entendido...
    El tesoro ya lo tienes en ti :)))
    Hermoso paseo para reconfortar el alma. Gracias :)
    Un abrazo. ¡Feliz semana!

    SvarSlett
  3. Herlig å oppleve sjøen og naturen i nærheten av sjøen i all slags vær. Nydelig regnbue du fikk tatt bilde av.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder. Og for et flott svanepar!

    Klem fra Turid;)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder av vakker natur langs ei vakker strand.

    SvarSlett