torsdag 2. juli 2020

Ein liten rusletur på Nærland

Endeleg er det igjenrom for eit lite blogginnlegg.
Ein rusletur på grusveg,
mellom steingarder
langs bondens åkrer.
 vinden rusker i mitt hår,
fuglane kvitrer
kornåaksa valser i vinden
skyer store og fine
 mang eit motiv dukker opp på min veg
 eg driv på med mitt,
kjenner roen senke seg
det er fint å vera ute på slik tur igjen
 fint å sjå på kornet som danser
vipa sender ut sine varselsskrik,
og vil ha meg bort
små lubne vipeunger går i sjøkanten,
tett med min vei
 Ha ein fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Vakkert, vakkert, vakkert! Det er så kjekt å se bildene dine! Nydelige Norge! Skjønner ikke at folk jamrer over at de ikke kommer seg til utlandet.

    Fortsatt god sommer og god helg!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for tilbakemelding.
      Den norske naturen er allsidig, og har mangt å by på, same kor din vei måtte gå.
      God sommar

      Slett