fredag 17. september 2021

Haver, Hå kommune

Haver ein ein liten plass,
lengst sør i Hå kommune.
Her besøker eg ei dame, 
eg har møtt på mine turer langs Jærkysten.
Ho ville vise meg sin fine plass
heilt ytterst ved havet.
Haver er sør for den flate delen av Jæren,
her er det berg og fjellknauser,
kuppert, og likt lanskapet sørover.
speilblankt tjern 

eg blir vist ut på Haverhesten
det høgaste punktet,
her ser ein langt både i sør og nord.
I motlys, mot Egerøy fyr

i nordleg retning

vi rusler videre og inn i skogen
Det går mot haust og slutten av bærsesongen,
men enno hang mang eit bjørnebær på buskane
blada på trea er i endring
men forsatt lite haustfarger å sjå



Ei fin stund
 i lag med ei anna dame
som går på tur og med kamera i handa

2 kommentarer:

  1. Kjempefint! Tusen takk for besøk! ��

    SvarSlett
  2. Ja, her var det et annet landskap. Spennende! Fine bilder som alltid hos deg!

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett