tirsdag 1. desember 2009

Friske sjøluft

morgonsol, frost og ein liten vind,
slik var veret då eg gjekk tur på stranda i dag tidleg.

grasstrå og sjøen vart farga av sola
som var på veg opp over åsen
Det er ganske lenge sidan sist eg gjekk tur på stranda
og det var godt å vera tilbake i dette opne forblese landskapet

det var godt å kjenna sjølukta


og høyra på bølgjenes brus

i det dei braut så flott inn mot land.

sola var ennå låg
og skuggane vart lange


nokre fuglar sat på sin stein
og lot meg koma ganske så nær
før dei tok vengjene fatt
og flaug til ein litt tryggare stad
med raude friske kinn
litt kald om øyrene
set eg meg inn i bilen for å køyra heim
klar til å ta fatt på dagens oppgaver.
Kan ein få ein betre start på dagen? Eg bare spør?

2 kommentarer:

  1. Herlig!
    Jeg klarte ikke å komme meg ut i dag.
    Når det er over 10 minus syns jeg det er for kaldt å gå tur. Sliter litt med pusten da.
    Skal trene på senteret i morge, så da får det være bra.
    Ønsker deg ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett
  2. Finare start på dagen kan du neppe få. Fin avslutning på min dag ogs¨å ddette :)

    SvarSlett