søndag 17. september 2017

Form og farge...

Dagen starta med fine og sterke farger i solrenninga
 - etter ein fin solrik haustdag,
tok eg turen til Nærland og Selvåg,
 skyene er det som fanger mitt blikk i dag
 mot Hå gml prestegard og Obrestad fyr
 når eg snur meg andre veien,
har himmelen begynt å få kveldsfarger på
- ei stor lang og mørk sky
heng over Selvågstranda
 farger og skyer endrer seg heile tida,
same kva vei eg snur meg
 båt i solnedgangen
 det heile er eit vakkert skue
 dei gamle nausta i Selvåg
 den store mørke skya
løyser seg opp 
og lager flotte former på himmelen
 for meg byr skyene på ei rose
 eg ser og tek til meg alt som skjer,
kan nesten ikkje sjå meg mett 
 mørkret kjem sigande
det er på tide å sleppe taket,
og finne veien heim...
 - ei fantasifull og fargerik kveldsstund er over..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar