torsdag 14. september 2017

Litt frå Sirbma, Tana 2

Eg vandrer vidare på stien, 
mellom bondens åker og elva
 huset i skogen
er nesten gøymd bak dei haustfarga trea
 bonden har fortsatt litt arbeid igjen,
før alt graset er i hus/pakka i baller
 her og der ser eg elva,
men stort sett er veien omkransa av busk og kratt
 ein stille morgon,
sola varmer
mange "småtroll" surrer rundt meg
her og der ser eg spor etter større dyr
 eg er på oppdagingsferd
bruker god tid,
ser på alt som veks 
både høgt og lågt
 der det er mulig
stopper eg opp 
ser på elva 
kjenner roen
 sopp i mange fasonger og størrelser
 på bakken er det fargerikt
bær, blomar, gras, mose, sopp
naturens fargekart
 på dette stykket langs elva,
er det få plasser,
der ein lett kan ta seg ned til elvekanten
men eg fann ein brukande plass.
 det er fint å sitje der,
lytte til naturens lyder,
sjå på elva som renn stille forbi
være i nuet og la tankane fly
eg vandrer vidare
 det nærmar seg slutten av denne traktorvegen
 ute på veien 
som går bl.a. melom Sirbma og Tana Bru, 
bli eg henta og tek turen tilbake med bil
 - eit par dagar tidlegare
tok vi turen til Tana Bru,
eit knutepunkt i aust-finnmark
Norge har mykje fint å by på,
same kor ein er
 i dette langstrakte landet vårt.
Ein må bare ta seg tid til
 å sjå på det som finns rundt oss.

1 kommentar:

  1. Utrolig flott, og for et nydelig vær! Grønt og fint og lite som minner om høst. Dette er det bare å nyte! Ønsker deg fine dager i fortsettelsen!

    Klem

    SvarSlett