onsdag 8. august 2018

Gjesvær

Gjesvær, et typisk lite og sjarmerende fiskevær 
med ca. 140 innbyggere. 
Gjesvær er eneste stedsnavn i Finnmark 
som er kjent fra vikingtiden. 
Naturen her er egenartet med skjærgård 
og Gjesvær har Europas nordligste bjørkeskog 
som et utmerket utgangspunkt for friluftsliv og fiske på fjellet.
 Folket lever av fiske og turisme.
Bygda har eit fiskemottak, som leverer fisk til mange land.
 Disen hang lavt då vi kom fram,
dis og skyer forsvann etterkvart
og det vart god temperatur når sola kom fram
 Gjesværstappan - fuglefjellet
den minste av dei tre toppane...
der ute er det eit mangfold av fugler.
Daglig går det båter ut dit med turister,
dei får sjå frå båten, ulovleg å gå i land.
ein fin liten plass, der nord, ytterst mot Barentshavet

2 kommentarer:

  1. Takk for kjempefine bilder og god informasjon. Slikt liker jeg! Det er bare å nyte og oppleve!

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar.
    Gjesvær har eg besøkt ein gong tidlegare, og eg må sei eg har nok lagt igjen litt av mitt hjerte der...

    SvarSlett