lørdag 18. august 2018

Vestlandstreffet 2018 del 2

alle får utdelt kjørerute i ord og bilete,
men likevel er det lett å kjøre feil
i ei rundkjøring eller eit kryss.
Dei flese bilane passerte meg,
der eg stod i krysset på Vik.
Har plukka ut nokre bilete herifrå
 eg har forflytta meg til Undheim,
der var det post med ei praktisk oppgåve.
Sjåføren skulle kjøre fram,
slik at det påhengte loddet 
skulle vise ned mot sentrum av sirklane.
mange poeng å hente her.
 litt etter litt kjem bilane inn mot post 3
 alle får utdelt bananer,
som og er ein del av poengsystemet.
poeng ved framvising av banan eller skall på neste post...
 nesten eit under at det er plass til to vaksne menn i denne bilen
mitt siste innlegg frå dette treffet.
- mange fine bilar, og mange glade mennesker
det var gildt å stilla som fotograf for denne gjengen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar