søndag 19. mai 2019

Dagens runde på sykkel....

Det er tidleg morgon,
og stille langs veien,
det veksler mellom sol og dis,
og er heilt vindstille...
 Håelva 
- her grense mellom to kommuner 
 eg stopper her og der
fotograferer og sykler vidare
 lyset endrer seg i takt med sol og dis
 eg sykler langs mang ein steingard
 nede ved sjøen,
er det merkbart kaldare
disen har ikkje sleppt taket her
 ein grå vegg ute i havet..
 ei vipe skrik høgt mellom stinane
eg er kanskje for nært reiret hennar...
 den grå veggen endrer seg
og det blir liv i skylaget
det finns  mang ein markblom i grøftekanten
Eg møter Håelva på ny
- der elva renn i havet
 gul, blå, lilla kvit
 mange farger lyser mot meg, frå grøftekanten
 Disen heng over Håtangen
 med eitt slepp sola gjennom disen
 steinrike Jæren
 er det bedre mat utanfor gjerdet, mon tro...
 snart heime....
God søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar