fredag 24. juli 2009

Heim te Jæren / I want to go home to Jæren


Ein av dei finaste sangane eg veit om, er "Heim te'Jæren" av Svein Inge Årrestad. Eg kjenner meg igjen i teksten, når eg vandrar rundt i den jærske naturen.

I eit par år gjekk eg rundt å fabla rundt ein ide eg hadde fått. Tilslutt hadde samla nok bilete, og ba diktaren om lov til å bruka sangen hans. Han kom med råd og tips undervegs, slik at no er bileta ein illustrasjon til det han såg for seg, når han skreiv teksten.

Dette var meint å bruka som gave til venner og kjente, men resultatet vart så bra, at andre ville kjøpe heftet mitt.....

Det låg nok nokre hefter under juletrea i 2008...



On of the best songs I know, is "I want to go home to Jæren" written of Svein Inge Årrestad. When I am walking in the nature here at Jæren, I very often have the same feelings as he wrote about.

In a couple of years, I was planning to realize an ide I had. When I had collected enough photos, I asked the writer to use his song. He helped me and gave good advices during the work.
My photos illustates his text.

The plan was to use this book as present for my family and friends, but other people liked it too, so I have sold some.....

some books were laying under christmastrees in 2008...


S.I.Årrestad har hjelpt meg med tekts på tysk og engelsk, det passa jo perfekt til mitt bruk.
S.I.Årrestad has helped me with texts in english and german



Har teke bilete av eit par tre sider av heftet...

photos from a couple of the pages in my book


Eg er ingen fuglefotograf, så eg har fått litt hjelp av andre fotografer til dette.
I have got a little help from other photograps with photos of birds

til ære for mine engelske lesarar, har eg valgt å skriva den engelske utgaven av teksten:
Teksten er ein direkte oversettelse og passer ikkje til melodien.


as a honour to my readers from other coutries I will use the english texts


HEIM TE'JÆREN

Translation into english the content of Svein Inge Årrestad's popular love song to Jæren:
"I want to go home to Jæren"


I want to go home to see a sunset at Jæren
down by the sea, where the waves break against the shore.
Because, behind the horizon, out in the atmosphere,
it will fill the sky with colours like burning fire.


You feel a part of what you see, and what you feel
is that you, the sun, the sea and Jæren's land
melt together in a sunset here on Jæren,
down by the sea, where the waves break against the shore.


I want to go home to take a nice, long walk through Jæren,
along the stone fences, find my old paths pver fields and land.
There is nothing more meaningful for me to do
than to stroll along my childhood's roads and paths


over the hills covered with flowers, grass and heather
and along the shores with rolling stones and sand.
Feel the wind, feel the rain, feel the warmth of the sun.
Listen to the sea, where the waves break against the shore.


I want to go home to Jæren to hear my dear bird's song.
Follow the lark when she is soaring up into the sky.
Whatever problems and burdens I may carry,
they vanish the moment I see these happy birds.

Everyone I see and all the songs they're singing
sounds like music to my ear, I love them all!
Yes, with wind and sun and song from birds at Jæren
I feel that life really is a precious thing to me!
...........
Så seint som i dag føremiddag, kjende eg på vinden, haurde på fuglasongen osv då eg gjekk meg ein tur langs med havet
Earlier today I could feel the wind, listen to the bird's song when I was walking along the shore.

8 kommentarer:

  1. Så kjekt å få en drøm i oppfyllelse da!
    Fine bilder du har tatt.
    Ha en fin fredag.
    Hilsen Helen

    SvarSlett
  2. Sikke en dejlig bog...vidunderlige billeder du tager...

    SvarSlett
  3. Så flott at du gjennomfører draumen din!
    Nydeleg resultat!

    Noko liknande går eg også og fablar om, det har lett for å bli med fablinga med meg...
    Kor får du trykka hefte? Eg har fått laga nokre fotobøker på elitefoto, men det blir ganske dyrt. Eg har berre laga eit eksemplar eller to av kvar til gåver.

    Nydelege bilde på sist innlegg også. Bra at du klarar å snu negative tankar til positive og ta fatt. Eg slit litt sjølv for tida med treningsvegring. Ein blir lei innimellom. Ferietid og feriegjester gjer at det blir litt ekstra god mat og då har kiloane lett for å krype på.
    Eg startar på ferie denne helga, skal ha ein liten biltur, men håpar på fint ver til å gå tur rundt her eg bur.

    God helg :)

    SvarSlett
  4. Heisan! No er det lenge sidan eg har hatt tid til å sette meg ned å kikke innom både den eine og den andre bloggen. Og mykje har skjedd sidan sist.......

    Kjempefint og lurt med det heftet. Nyyydelege bilete til flott tekst!! Du er utruleg flink å ta bilete, det skal du ha.

    Ha ein fin laurdag :-)

    SvarSlett
  5. Hei Marie
    Eg har og laga fotobøker til høg pris, men såg fort at det vart for dyrt til prosjektet mitt. Eg leita litt rundt og fann billegare utgaver hos Japan Foto. Min CEWE fotobok stor softcover, der ligg prisen på 159, den går ned ca 10 kr om du bestiller fleire.

    SvarSlett
  6. Så har Svein Inge fått fred, eller kanskje rettare, "blitt ett med det du ser, og det du føle ..."

    SvarSlett
    Svar
    1. Svein Inge kviler no, men etterlet seg mang ein god tekst...

      Slett