mandag 18. mai 2009

dagen før avreise/ the day before



I morgon tidleg startar eg på turen nordover, i retning Sogn, der eg skal vera i 6 veker på eit rehabiliteringssenter.

Opphaldet starter først onsdag, og eg skal igjen ha ei natt hos min bror. Han bur litt over halvvegs på turen.

Derfor vert det alt anna er tur og trening i dag. Eg må pakke ferdig, sjå over heimen, handle litt osv.

Korleis det vert med blogginga i desse vekene, kjem an på internet tilgangen der nord (og tida) . Det var litt dårleg sist, men eg har no skaffa meg mobilt breiband, i håp om bedre tider.


Ha ein fin dag. Eg er tilbake når det passer seg slik.



Tomorrow morning I'll start to drive north, in direction Sogn, where I'll stay for the next 6 weeks, at a rehabiliteering center.

The stay starts at wednesday, and again I will have one night by my brother. He lives in the same direction, a little bit more than the half of the trip.

For that reason I have alot to do at home today, and there will be no walk into the nature.

How it will be with my blog, those weeks, depends on the internet (and the time) between the mountains up there.

Have a nice day. I am back when I have the time.

6 kommentarer:

  1. Lykke til med forberedelsene. Ikke bare bare når mor i heimen skal være borte i flere uker.
    Ønsker deg et godt opphold. Håper det svarer til forventningene. Håper også at det blir litt tid til blogging så vi får høre hvordan det går.
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en fin tur. Og håper du blogger litt om du har tid og lyst ja:))

    :)

    SvarSlett
  3. Good luck, good trip and good photographing ...

    See you soon :)

    Greetings from Borneo Island!

    SvarSlett
  4. Og nu er du nok på vej. God tid med rehabilitering.

    SvarSlett
  5. Halloen Frøken....

    Jeg gleder meg til å se deg igjen. Har ENDELIG fått deg inn på listen min:) Hadde nemlig tenkt å bruke denne lille "ferien" på å oppdatere siden min. Hører rykter om at dette nettet ikke er helt stabilt selv med sånne små mobildingser (Ja jeg har også kjøpt) Men det skulle visst være bedre om vi satt på rommene,...Vi blir visst sittende der vi to da?? Nja...Jeg har med meg strikketøy også:) For en gangs skyld et strikketøy som jeg kan klare uten å få hjelp ( tusen takk;) GOD TUR I MORGEN. Kjør forsiktig. Jeg har ingen planer om å svømme om kapp med deg din fisk. Klem

    SvarSlett
  6. Hei. Har ikkje blitt så møkje blogging på meg i det siste men eg håpa eg kjem sterkt tilbake snart.
    Lykke til dei neste vekene. Dåke må gi oss nåken raportar fra oppholdet.
    Løvetann

    SvarSlett