mandag 30. mars 2009

Blåmandag eller grå mandag?

Er det fordi det dagen derpå eller for at det gråver og regn ute, at eg føler meg rusten og utgått på dato?


Det er nok litt av begge deler, har eg mest tru på sjølv.

Hadde mest lyst til å gå ut på tur, i dag tidleg, men når eg såg på veret, så minka lysta....
6 grader, regn og vind.



Eg gjorde litt her og litt der i huset, medan eg diskuterte med meg sjølv.... Det enda med heimatrening (sykkel-øvelser-sykkel) kanskje mest fordi eg skal til fysioterapi seinare i dag, og må ha litt å sei om tilstand når han spør. Akillesen er bedre, så forhåpentlegvis er det siste besøk i dag...


Eg har fundert litt over kor forskjellig utgangspunkt vi har, når vi går ut på tur i skog og mark. Eg brukar naturen og mi fotografering for å koma meg ut, medan andre går ut for "å ta seg ut" - trena. Det blir og trening for meg, men i eit rolegare tempo, som passer for min kropp. Eg har tid til å studera livet omkring meg, andre har som mål å få unna mest mogleg kilometer eller å få ut mest mogleg sveitte og ser lite av det som skjer rundt seg.
På ein måte har denne bloggen og blitt ein del av motivasjonen til å koma meg ut. Her kan eg dela nokre av mine opplevelser i naturen, og kanskje til og med vera til inspirasjon for andre.


Ein kjenning fortalde meg ei historie om svigermora ( kaller henne Guri) som var blitt litt senil og hadde litt dårleg syn. Guri var bl.a. interssert i blomar og sonen gav henne eit forstørrelses glas. Dette brukte Guri titt og ofte på blomane i vinduskarmen. Ein dag fekk Guri vera med ut i skogen, ho hadde forstørrelses glaset med. Guri kraup rundt på alle fire og studerte livet på skogbotnen.
Guri hadde ein fin dag i skogen blant barnåler, sopp og smådyr. Turen var ikkje lenger enn 150 meter, men for Guri var det ein STOR opplevelse.


Anten ein er i "slekt" med snegelen eller geoparden, kan ein oppleva mykje fint ut i naturen.
Ha ein fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar