søndag 15. mars 2009

Aktiv søndag

I dag tidleg var eg stiv og støl etter gårsdagens stillesitjing. Eg tok meg ein roleg morgontur med stavar, for å få litt gang på armer og bein, før ei 4 timers økt med konsentrasjon, notelesing og musikk.
Vipa var veldig aktiv, ho flaksa rundt og skreik sine varsler om å ikke koma for nær. Elles var det stille og roleg på ein søndags morgon.
Turen gjorde godt på kropp og sjel, og eg følte meg meir klar for dagens dyst.

Denne helga har eg kjent på fleire goder eg har oppnådd med å vera så aktiv:

Eg har bedre pust - klarer å spela fleire takter samanhengande
Eg er sterkare i kroppen - bruker mindre krefter på å halda instrumentet
Eg får finare og bedre toner - bedre pust og meir kraft i magamusklane
Eg klarer å halda oppe konsentrasjonen over lenger tid
Eg er stiv og støl, men ikkje utslitt etter ei slik helg


For å få gang på kroppen igjen, etter dagens timar på rumpa, reiste eg rett til stranda for å gå meg ein tur. Det var godt å få bevega på ein støl kropp, og få lufta ut alle lyder og ulyder frå hovudet.


Her og der innimellom tørre grasstrå, kunne eg sjå små grøne spirer.

Ein god og oppfriskande tur.

PS: kyssetyet har og overlevd helga, og må nå sparast til morgenkveldens øvelse....... hahaha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar