torsdag 19. mars 2009

Skal, skal ikkje

I det sola starta på sin vei over åsen, hadde eg ein liten diskusjon med meg sjølv. Skal eg dra på stranda på tur, eller skal eg vaske huset. Veret tilsa at eg skulle bruka førmiddagen på stranda, men huset burde hatt eit vask. Mannen har fødseldag i morgon, det var vel det som tilslutt avgjorde saken. Huset måtte ha ein omgang med skurefilla, i tilfelle ei sjel eller to skulle koma på kaffi i morgon.
Det var ei litt vanskeleg avgjerd å ta, eg ville helst brukt soldagen ute.



Når støvet var borte og golvene vaska, tok eg meg tid til ein inspeksjonsrunde i hagen, før eg måtte avgarde til dagens avtaler.



Knoppane på forsythiaen blir grønare for kvar dag.


Det går nok veker før det blomstrande kirsebær treet slår ut sin prakt i grønt og rosa.

Nyt vårdagen og dei små øyeblikka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar