fredag 17. april 2009

Morgonsol på stranda

Etter mange aktive dagar, var eg i dag sliten, og hadde mest lyst til å siga ned godstolen. Samtidig ropar naturen på meg, for å gje meg nye opplevelser.

Sola er på veg opp, og det vindstille. Gradestokken viser 5 grader.

På stranda kan ein høyra litt kvitring frå fuglane og bølgjene som kjem stille inn mot land, elles ingen andre lyder.

På grasstråa hang morgondoggen og glitra som diamanter i morgonsola.

No er eg lykkeleg og glad for at eg kom meg ut, og er heilt klar for gruppetrening i varmtvatn bassenget.
I dag lar eg bileta få tala for seg, håper du får ei viss kjensle av morgonsol og ro









2 kommentarer:

  1. Ja her var det morgonsol og ro!
    Eg har vore på tur med barnehagebarn i dag. Barna storkosa seg i det fine veret og sjølv om lydnivået kan vere litt høgt høyrde eg svarttrosten sine litt såre fløytetonar. Herleg!

    God helg :) NYT!

    SvarSlett